»Ne moremo sicer govoriti o kakšni 'šoli' ali prevladujočem trendu, pač pa prej o nizu individualnih nagovorov, ki se osredotočajo na raziskovanja drugačnih možnosti fotografske govorice kot povsem enakopravnega in enakovrednega vizualnega diskurza v kontekstu izrekanja sodobnosti na neverbalne načine.«
»Zgodovino fotografskega medija nesporno pozna, a prav zato do nje lahko pristopa neobremenjeno, z artikuliranjem izraznih potencialov, s katerimi na avtentičen, izviren način reflektira trenutek, ki ga živi in mu daje pomen s produkcijo podob, zaznamovanih z drugačnimi modalitetami videnja.«
»Od osmih del, ki so bila razstavljena, je pet del šlo v dve zasebni zbirki. Poleg same prodaje, ki je bila za naju zelo uspešna, sva s Piero dobila pozitiven odziv drugih galerij na sejmu, sklepali smo sodelovanja za naprej itd.«
»Pri izbiri, katerega umetnika ali umetnico bomo prijavili, najprej razmišljam o specifičnosti določenega sejma, čemu je to sejemsko občinstvo naklonjeno. Ob tem pa tudi na to, s čim jih lahko presenetimo.«
»V svetu zmeraj popularnejše digitalizirane umetnosti in monotonih, enoplastnih reklamnih fotografij, ki nas spremljajo na vsakem koraku, umetnica nasprotno opozarja na fizične vidike umetniškega dela, njegove materialne, senzorične lastnosti in realen prostor, ki ga zavzema.«